Kütahya OSB Akademi’de nezaket ve protokol kuralları eğitimi
EĞİTİM
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
27.09.2025 - 12:45, Güncelleme:
27.09.2025 - 09:27 240 kez okundu.
Kütahya OSB Akademi’de nezaket ve protokol kuralları eğitimi
Kütahya OSB Akademi’de nezaket ve protokol kuralları eğitimi
Kütahya Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanlığı, çalışanların iletişim becerilerini güçlendirmek ve iş hayatında daha etkili bir ifade tarzı geliştirmelerine katkı sunmak amacıyla OSB Akademi çatısı altında eğitim programlarına devam ediyor.Bu kapsamda, çalışanların ve kurum temsilcilerinin sosyal, kamusal ve kurumsal yaşamda daha etkin ve profesyonel bir imaj sergilemelerine katkı sağlamak amacıyla Nezaket ve Protokol Kuralları Eğitimi düzenledi. Eğitmen Adnan Erbaş tarafından verilen eğitim, katılımcılara protokol kurallarının tarihsel gelişiminden iş dünyasındaki modern uygulamalarına kadar geniş bir yelpazede bilgi sundu.Eğitimde, protokol ve nezaketin tarihçesi, sosyal ve kamusal alanda davranış kuralları, kişisel ve kurumsal imaj yönetimi, temsil becerileri, iletişimde nezaket ve telefon görgü kuralları gibi pek çok konu detaylı şekilde ele alındı. Ayrıca, ast-üst ilişkilerinde protokol, makam ziyaretlerinde dikkat edilmesi gerekenler, toplantı düzenleri, tören protokolleri, resmi davetlerde davranış kuralları ve giyim-kuşam standartları gibi konular da uygulamalı örneklerle aktarıldı.Katılımcılar, eğitim sonunda farklı ortamlarda doğru davranış ve iletişim tekniklerini öğrenerek, hem bireysel hem de kurumsal temsil kabiliyetlerini geliştirme fırsatı buldular. Böylece, kurum kültürünün profesyonel bir çerçevede güçlenmesine ve iş dünyasında etkili bir imajın oluşturulmasına katkı sağlanması hedeflendi.
Kütahya OSB Akademi’de nezaket ve protokol kuralları eğitimi
Kütahya Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanlığı, çalışanların iletişim becerilerini güçlendirmek ve iş hayatında daha etkili bir ifade tarzı geliştirmelerine katkı sunmak amacıyla OSB Akademi çatısı altında eğitim programlarına devam ediyor.
Bu kapsamda, çalışanların ve kurum temsilcilerinin sosyal, kamusal ve kurumsal yaşamda daha etkin ve profesyonel bir imaj sergilemelerine katkı sağlamak amacıyla Nezaket ve Protokol Kuralları Eğitimi düzenledi. Eğitmen Adnan Erbaş tarafından verilen eğitim, katılımcılara protokol kurallarının tarihsel gelişiminden iş dünyasındaki modern uygulamalarına kadar geniş bir yelpazede bilgi sundu.
Eğitimde, protokol ve nezaketin tarihçesi, sosyal ve kamusal alanda davranış kuralları, kişisel ve kurumsal imaj yönetimi, temsil becerileri, iletişimde nezaket ve telefon görgü kuralları gibi pek çok konu detaylı şekilde ele alındı. Ayrıca, ast-üst ilişkilerinde protokol, makam ziyaretlerinde dikkat edilmesi gerekenler, toplantı düzenleri, tören protokolleri, resmi davetlerde davranış kuralları ve giyim-kuşam standartları gibi konular da uygulamalı örneklerle aktarıldı.
Katılımcılar, eğitim sonunda farklı ortamlarda doğru davranış ve iletişim tekniklerini öğrenerek, hem bireysel hem de kurumsal temsil kabiliyetlerini geliştirme fırsatı buldular. Böylece, kurum kültürünün profesyonel bir çerçevede güçlenmesine ve iş dünyasında etkili bir imajın oluşturulmasına katkı sağlanması hedeflendi.
Bu kapsamda, çalışanların ve kurum temsilcilerinin sosyal, kamusal ve kurumsal yaşamda daha etkin ve profesyonel bir imaj sergilemelerine katkı sağlamak amacıyla Nezaket ve Protokol Kuralları Eğitimi düzenledi. Eğitmen Adnan Erbaş tarafından verilen eğitim, katılımcılara protokol kurallarının tarihsel gelişiminden iş dünyasındaki modern uygulamalarına kadar geniş bir yelpazede bilgi sundu.
Eğitimde, protokol ve nezaketin tarihçesi, sosyal ve kamusal alanda davranış kuralları, kişisel ve kurumsal imaj yönetimi, temsil becerileri, iletişimde nezaket ve telefon görgü kuralları gibi pek çok konu detaylı şekilde ele alındı. Ayrıca, ast-üst ilişkilerinde protokol, makam ziyaretlerinde dikkat edilmesi gerekenler, toplantı düzenleri, tören protokolleri, resmi davetlerde davranış kuralları ve giyim-kuşam standartları gibi konular da uygulamalı örneklerle aktarıldı.
Katılımcılar, eğitim sonunda farklı ortamlarda doğru davranış ve iletişim tekniklerini öğrenerek, hem bireysel hem de kurumsal temsil kabiliyetlerini geliştirme fırsatı buldular. Böylece, kurum kültürünün profesyonel bir çerçevede güçlenmesine ve iş dünyasında etkili bir imajın oluşturulmasına katkı sağlanması hedeflendi.
Kütahya HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.