YAŞAM

O Dev Market Zinciri İsmini Değiştiriyor!

Tarım Kredi Marketleri ismini değiştirerek "KOOP" markasıyla yeni bir döneme adım attı. Yeni vizyon genç tüketicilere hitap ediyor.

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, 2025’e yepyeni bir stratejiyle giriyor. Türkiye’nin dört bir yanındaki binlerce şubesiyle hizmet veren zincir, artık "KOOP" ismiyle yoluna devam edecek. Bu değişimle birlikte sadece tabela değil, hedef kitle de yenileniyor.

Tarım Kredi’nin yeni markası KOOP, özellikle genç nüfusu hedef alıyor. Marketin Genel Müdürü Varol Halepli, dönüşüm sürecini kamuoyuyla paylaşarak, “Genç tüketicilerle buluşmak ve alışkanlık yaratmak istiyoruz” dedi. Yeni mağazalarda ürün ve hizmet çeşitliliği gençlerin ihtiyaçlarına göre şekillendirilecek.

Türkiye genelinde 4.500 noktada hizmet veren Tarım Kredi, özellikle yerli üretim ve çiftçi destek modeliyle diğer zincirlerden ayrılıyor. Halepli, İstanbul’da 391 mağazaya ulaşıldığını belirtirken, yerli muz, bakliyat ve süt ürünlerinde tamamen Türkiye üretimine odaklandıklarını vurguladı.

“Biz Türkiye’nin Yüzde 100 Çiftçi Marketiyiz”

Markanın temel felsefesinin doğrudan üreticiden tüketiciye güvenli ürün sağlamak olduğunu belirten Halepli, zaman zaman zararına satışlar yaptıklarını, bu adımların çiftçiyi ve tüketiciyi aynı anda desteklediğini ifade etti.

Özellikle süt ve temel gıda ürünlerinde büyük güven sağladıklarını söyleyen Halepli, "Türkiye’de en uygun fiyata peynir ve tereyağı satan markayız" dedi.