casino siteleri slot siteleri
bahis siteleri canlı bahis siteleri

MERKEZEFENDİ ÇAĞRI MERKEZİ 143 BİN 499 ÇAĞRI ALDI

DIŞ HABERLER/DÜNYA 02.01.2023 - 16:17, Güncelleme: 02.01.2023 - 16:17 3131+ kez okundu.
 

MERKEZEFENDİ ÇAĞRI MERKEZİ 143 BİN 499 ÇAĞRI ALDI

Merkezefendi Belediyesi, modern belediyecilik anlayışıyla vatandaşa daha kaliteli hizmet sunabilmek için devam ettirdiği 444 8 662 numaralı çağrı merkezi ile vatandaşların sorunlarını çözüme kavuşturuyor.
Vatandaş ile belediye arasında iletişim köprüsü olan Merkezefendi Çağrı Merkezi, belediyecilik ile ilgili her türlü istek, şikayet veya önerileri hızlı bir şekilde kayıt altına alarak çözüme kavuşturuyor. Her gün 444 8 662 numaralı telefonu arayan yüzlerce Merkezefendilinin birçok talebine cevap verilerek çözüm bulunuyor. Çağrı merkezine 2022 yılında 143 bin 499 çağrı gelirken bu gelen çağrılardan 30 bin 287’si belediyenin birimlerine aktarılıyor. Diğer 113 bin 212 çağrı ise çağrı merkezi tarafından çözüme kavuşturuluyor. Gelen bu telefonlardaki taleplerin ve önerilerin tamamına cevap verilerek çözüme kavuşturuluyor. Aynı zamanda çağrı merkezinden sağlanan aramalarla Merkezefendi Belediyesi’nin düzenlediği etkinlikler ve yaptığı çalışmalar hakkında Merkezefendililer bilgilendirilebiliyor. Çağrı merkezi personellerine gelen en çok istek ve taleplerin ise Çevre Koruma Kontrol Müdürlüğü, Sosyal Destek ve Fen İşleri Müdürlüğüne yönelik olduğu belirtildi. Hafta içi 08:00-22:00 saatleri arasında vatandaşlara hizmet veren Çağrı Merkezi, hafta sonları da saat 09.00’dan 20.00’ye kadar hizmet sağlıyor.
Merkezefendi Belediyesi, modern belediyecilik anlayışıyla vatandaşa daha kaliteli hizmet sunabilmek için devam ettirdiği 444 8 662 numaralı çağrı merkezi ile vatandaşların sorunlarını çözüme kavuşturuyor.

Vatandaş ile belediye arasında iletişim köprüsü olan Merkezefendi Çağrı Merkezi, belediyecilik ile ilgili her türlü istek, şikayet veya önerileri hızlı bir şekilde kayıt altına alarak çözüme kavuşturuyor. Her gün 444 8 662 numaralı telefonu arayan yüzlerce Merkezefendilinin birçok talebine cevap verilerek çözüm bulunuyor. Çağrı merkezine 2022 yılında 143 bin 499 çağrı gelirken bu gelen çağrılardan 30 bin 287’si belediyenin birimlerine aktarılıyor. Diğer 113 bin 212 çağrı ise çağrı merkezi tarafından çözüme kavuşturuluyor. Gelen bu telefonlardaki taleplerin ve önerilerin tamamına cevap verilerek çözüme kavuşturuluyor. Aynı zamanda çağrı merkezinden sağlanan aramalarla Merkezefendi Belediyesi’nin düzenlediği etkinlikler ve yaptığı çalışmalar hakkında Merkezefendililer bilgilendirilebiliyor.

Çağrı merkezi personellerine gelen en çok istek ve taleplerin ise Çevre Koruma Kontrol Müdürlüğü, Sosyal Destek ve Fen İşleri Müdürlüğüne yönelik olduğu belirtildi. Hafta içi 08:00-22:00 saatleri arasında vatandaşlara hizmet veren Çağrı Merkezi, hafta sonları da saat 09.00’dan 20.00’ye kadar hizmet sağlıyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberege.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.