Victor Osimhen kutusu GS Store’da büyük ilgi gördü

SPOR 29.09.2025 - 17:52, Güncelleme: 29.09.2025 - 17:52 138 kez okundu.
 

Victor Osimhen kutusu GS Store’da büyük ilgi gördü

Galatasaray’ın Victor Osimhen için hazırladığı “Solo il Gala” koleksiyon kutusu 30 bin satışı geçti. Kampanya, 300 milyon TL ciro elde etti
Galatasaray, GS Store mağazalarında satışa sunulan Victor Osimhen koleksiyon kutusundan 300 milyon TL ciro elde etti. “Solo il Gala” adıyla hazırlanan ürün, 30 bin adedi aşarak hedefi 100 bin satışa taşıma yolunda ilerliyor. Osimhen koleksiyonu ve satış rakamları GS Store’un bu ay fiziki olarak satışa sunduğu Victor Osimhen kutusunda 30 bin satış barajı aşıldı. Kampanyanın toplam cirosu şu anda 300 milyon TL seviyesinde. Yıldız oyuncu tanıtımda yer aldı 26 yaşındaki Nijeryalı forvet, koleksiyonun reklam tanıtımında kızıyla birlikte yer aldı. Osimhen, sakat olduğu dönemde videonun paylaşılmasını erteleyerek sahalara dönmeye odaklandı. Koleksiyonun önemi Galatasaray, özel tasarım kutularla taraftar etkileşimini artırmayı ve merchandising gelirlerini yükseltmeyi hedefliyor. “Solo il Gala” koleksiyonu, Osimhen’in popülaritesini kullanarak kulübe hem ekonomik hem de pazarlama anlamında önemli katkı sağladı.
Galatasaray’ın Victor Osimhen için hazırladığı “Solo il Gala” koleksiyon kutusu 30 bin satışı geçti. Kampanya, 300 milyon TL ciro elde etti

Galatasaray, GS Store mağazalarında satışa sunulan Victor Osimhen koleksiyon kutusundan 300 milyon TL ciro elde etti. “Solo il Gala” adıyla hazırlanan ürün, 30 bin adedi aşarak hedefi 100 bin satışa taşıma yolunda ilerliyor.


Osimhen koleksiyonu ve satış rakamları

GS Store’un bu ay fiziki olarak satışa sunduğu Victor Osimhen kutusunda 30 bin satış barajı aşıldı. Kampanyanın toplam cirosu şu anda 300 milyon TL seviyesinde.

Yıldız oyuncu tanıtımda yer aldı

26 yaşındaki Nijeryalı forvet, koleksiyonun reklam tanıtımında kızıyla birlikte yer aldı. Osimhen, sakat olduğu dönemde videonun paylaşılmasını erteleyerek sahalara dönmeye odaklandı.

Koleksiyonun önemi

Galatasaray, özel tasarım kutularla taraftar etkileşimini artırmayı ve merchandising gelirlerini yükseltmeyi hedefliyor. “Solo il Gala” koleksiyonu, Osimhen’in popülaritesini kullanarak kulübe hem ekonomik hem de pazarlama anlamında önemli katkı sağladı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberege.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.