Konak İletişim Merkezi Teknoloji ve Saha ile Vatandaşın Yanında
Koordinasyon merkezi, saha ekibinden gelen talepleri ilgili müdürlüklere yönlendirerek hızlı çözüm sağlıyor. Bu sayede Konaklılar, belediye hizmetlerine daha kısa sürede ve kolay erişim sağlıyor.
Teknolojik altyapı ve erişim kolaylığıKonak Belediyesi, teknolojik altyapısını yenileyerek bütünsel bir hizmet ağı oluşturdu. KİM, saha ekibinin yanı sıra ön büro, çağrı merkezi ve online platformlardan hizmet veriyor. WhatsApp ve çağrı merkezi tek numarada birleşti. 444 35 36 numaralı hattın yanı sıra web sitesi ve mobil uygulama üzerinden de talep oluşturulabiliyor. Talep oluşturulduğunda vatandaşlara mesaj gönderiliyor ve başvuru süreci link üzerinden takip edilebiliyor.
Vatandaş odaklı hizmet anlayışı sürüyorKonak İletişim Merkezi, sahadaki etkin çalışmaları ve teknolojik altyapısıyla vatandaş odaklı hizmet anlayışını güçlendiriyor. Konaklılar, taleplerini hızlı ve güvenli bir şekilde iletebiliyor, belediye de sorunlara anında müdahale edebiliyor.