casino siteleri slot siteleri
bahis siteleri canlı bahis siteleri

Türkiye’nin en değerli markası yine THY

YAŞAM (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 09.06.2022 - 12:16, Güncelleme: 09.06.2022 - 12:16 kez okundu.
 

Türkiye’nin en değerli markası yine THY

Türk Hava Yolları (THY) yine Türkiye’nin en değerli markası seçildi. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in 2022 yılı ‘TURKEY 100 - Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırması tamamlandı.
 Listede ilk sırayı 2018, 2019, 2020 ve 2021 yıllarında olduğu gibi Türk Hava Yolları aldı. Bayrak taşıyıcının marka değeri 1.6 milyar dolar olarak belirlendi.THY’den konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Küresel havacılık endüstrisini sarsan Kovid-19 salgınının etkilerine rağmen hem gökyüzünde hem de markalar arasında güçlü bir duruş gösteren bayrak taşıyıcının geçtiğimiz yıllardaki yerini koruyarak üst üste beşinci kez bu unvana layık görülmesi önemli bir başarı olarak göze çarpıyor” denildi.‘Nice başarılara’Kazanılan derece ile ilgili Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, “2018 yılından bu yana ‘Türkiye’nin En Değerli Markası’ olmaktan gurur duyuyoruz. Bu başarıda pay sahibi olan tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Ülkemizin Milli Bayrak Taşıyıcısı olmanın verdiği sorumlulukla ve dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu olmanın gücüyle markamızı daha nice başarılarla buluşturmaya devam edeceğiz” dedi.20 yıldan daha uzun bir süredir markaların finansal değerini hesaplayan Brand Finance, her yıl dünyanın en büyük 5 bin markasını değerlendiriyor.
Türk Hava Yolları (THY) yine Türkiye’nin en değerli markası seçildi. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in 2022 yılı ‘TURKEY 100 - Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırması tamamlandı.

 

Listede ilk sırayı 2018, 2019, 2020 ve 2021 yıllarında olduğu gibi Türk Hava Yolları aldı. Bayrak taşıyıcının marka değeri 1.6 milyar dolar olarak belirlendi.

THY’den konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Küresel havacılık endüstrisini sarsan Kovid-19 salgınının etkilerine rağmen hem gökyüzünde hem de markalar arasında güçlü bir duruş gösteren bayrak taşıyıcının geçtiğimiz yıllardaki yerini koruyarak üst üste beşinci kez bu unvana layık görülmesi önemli bir başarı olarak göze çarpıyor” denildi.

‘Nice başarılara’

Kazanılan derece ile ilgili Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, “2018 yılından bu yana ‘Türkiye’nin En Değerli Markası’ olmaktan gurur duyuyoruz. Bu başarıda pay sahibi olan tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Ülkemizin Milli Bayrak Taşıyıcısı olmanın verdiği sorumlulukla ve dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu olmanın gücüyle markamızı daha nice başarılarla buluşturmaya devam edeceğiz” dedi.

20 yıldan daha uzun bir süredir markaların finansal değerini hesaplayan Brand Finance, her yıl dünyanın en büyük 5 bin markasını değerlendiriyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberege.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.