Garanti BBVA’da Dijital Kriz! Uygulama ve Çağrı Merkezi Çöktü

GÜNDEM/GÜNCEL (HABER MERKEZİ ) - | 02.05.2025 - 17:47, Güncelleme: 02.05.2025 - 17:47 1095 kez okundu.
 

Garanti BBVA’da Dijital Kriz! Uygulama ve Çağrı Merkezi Çöktü

Garanti BBVA çöktü mü? Çağrı merkezleri ve mobil uygulamalardaki ulaşım sıkıntısı bitti mi?
Garanti BBVA kullanıcıları, 2 Mayıs 2025 sabah saatlerinden itibaren mobil uygulama ve çağrı merkezlerine erişim ile ilgili sıkıntı yaşıyor.  Yaşanan sorunun kısa sürede çözülememesi sosyal medyada büyük yankı uyandırdı. “Garanti çöktü” etiketleri gündem olurken, banka resmi sosyal medya hesaplarından üst üste açıklamalar yaptı. İlk açıklamada teknik bir arıza yaşandığı ifade edilirken, ikinci duyuruda kesintinin mobil uygulamayla sınırlı kalmadığı, dijital kanallar ve çağrı merkezinde de sorun yaşandığı belirtildi. Garanti BBVA, müşterilerinin mağduriyet yaşamaması adına tüm şubelerinde mesai saatlerini uzatma kararı aldı. Banka, kullanıcılarını işlemlerini şubelerden yapmaları konusunda bilgilendirdi. Kullanıcıların yaşadığı teknik aksaklık nedeniyle sosyal medya üzerinden çok sayıda tepki mesajı paylaşıldı. Özellikle finansal işlemlerini dijital kanallardan yürüten vatandaşlar, yaşanan sorunun uzun sürmesinden dolayı banka yönetimini eleştirdi.
Garanti BBVA çöktü mü? Çağrı merkezleri ve mobil uygulamalardaki ulaşım sıkıntısı bitti mi?

Garanti BBVA kullanıcıları, 2 Mayıs 2025 sabah saatlerinden itibaren mobil uygulama ve çağrı merkezlerine erişim ile ilgili sıkıntı yaşıyor. 

Yaşanan sorunun kısa sürede çözülememesi sosyal medyada büyük yankı uyandırdı. “Garanti çöktü” etiketleri gündem olurken, banka resmi sosyal medya hesaplarından üst üste açıklamalar yaptı. İlk açıklamada teknik bir arıza yaşandığı ifade edilirken, ikinci duyuruda kesintinin mobil uygulamayla sınırlı kalmadığı, dijital kanallar ve çağrı merkezinde de sorun yaşandığı belirtildi.

Garanti BBVA, müşterilerinin mağduriyet yaşamaması adına tüm şubelerinde mesai saatlerini uzatma kararı aldı. Banka, kullanıcılarını işlemlerini şubelerden yapmaları konusunda bilgilendirdi.

Kullanıcıların yaşadığı teknik aksaklık nedeniyle sosyal medya üzerinden çok sayıda tepki mesajı paylaşıldı. Özellikle finansal işlemlerini dijital kanallardan yürüten vatandaşlar, yaşanan sorunun uzun sürmesinden dolayı banka yönetimini eleştirdi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberege.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.