Bu başvuruların 51 bin 885’i çözüme kavuşturulurken, kalan başvurular için vatandaşlara bilgi verilerek sürecin takibi sağlandı.

Dikili-Midilli Feribot Seferleri Başladı: Ege’de 30 Dakikalık Komşuluk
Dikili-Midilli Feribot Seferleri Başladı: Ege’de 30 Dakikalık Komşuluk
İçeriği Görüntüle

SELBİM’e ulaşan vatandaşlar özellikle ekibin hızlı dönüşlerinden dolayı teşekkür mesajları gönderiyor. SELBİM, WhatsApp hattı (0533 814 33 37), telefon (444 8 892) ve yüz yüze başvurularla iletişim kurma imkanı sunarak, vatandaşlarla güçlü bir bağ kuruyor.

7 Gün Hizmet, 23:00’e Kadar Mesai

Efes Selçuk Belediyesi Hizmet Binası giriş katında yer alan SELBİM, haftanın her günü saat 23.00’e kadar çalışıyor. Ekip, gelen talepleri anında değerlendirmek üzere ilgili müdürlüklere iletiyor ve çözüm süreçlerini titizlikle takip ediyor.

“Vatandaşımıza Çare Oluyoruz”

Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, “Vatandaşımızın sorununa en kısa sürede çözüm üretmek için SELBİM’i kurduk. Bu sayede Efes Selçuk’a dair birçok konuya hâkim oluyoruz. Tüm ekibimize özverili çalışmaları için teşekkür ediyorum” diyerek SELBİM’in önemine vurgu yaptı.

Kolay Ulaşım, Hızlı Çözüm

Vatandaşlar ya da kente gelen ziyaretçiler, SELBİM’e WhatsApp (0533 814 33 37) ve telefon (444 8 892) numaraları üzerinden ulaşabiliyor. SELBİM, aynı zamanda belediyeye dair gelişmeleri sosyal medya üzerinden paylaşarak kent halkını sürekli bilgilendiriyor.

Kaynak: BÜLTEN