Alaşehir Belediye Başkanı Ahmet Öküzcüoğlu’nun ev sahipliğinde Cumhuriyet Parkı’nda gerçekleşen buluşmaya, MASKİ Genel Müdürü Talat Postacı, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Burak Deste ve daire başkanları da katıldı.
Zeyrek, göreve geldiğinden bu yana Alaşehir’e büyük önem verdiklerini belirterek, “Geçmiş dönemde 5 yılda Alaşehir’e gelmeyen Büyükşehir Belediye Başkanı vardı. Biz 14 ayda 10 kez geldik. Bu üçüncü kez muhtarlarımızla bir araya geliyoruz. Göreve gelirken bu emaneti halktan aldık, bu emaneti baş tacı yapacağız” dedi.
“Önceki Dönemde Destek Göremedik”
Alaşehir Belediye Başkanı Öküzcüoğlu ise, önceki dönemde Alaşehir’in hak ettiği hizmeti alamadığını söyledi. “Demirci’ye 120 km, Selendi’ye 110 km yol yapılırken, biz 18 km’yi geçemedik” diyen Öküzcüoğlu, yeni dönemde Büyükşehir Belediyesi ile yapılan iş birliğinin verimli sonuçlar verdiğini ifade etti.
Yatırımlar Sürüyor
Alaşehir’de 235 milyon TL’lik içme suyu hattı yenilemesi, düğün salonu, taziye evi, gasilhane, altyapı ihaleleri ve köprü projeleri bu dönemin dikkat çeken hizmetleri arasında yer aldı. Zeyrek, “Bu hizmetler, parti ayrımı gözetmeyen anlayışın sonucudur” diye konuştu.
“Muhtar Her Zaman Gelebilir”
Zeyrek, muhtarlardan gelen “Büyükşehir’e giremedik” şikâyetlerine dikkat çekerek, “Benim kapım muhtarlara her zaman açık. Randevuya gerek yok. Mahallenin sorununu en iyi bilen onlardır” dedi. Harcanan her kuruşun halka ait olduğunu vurgulayan Zeyrek, şeffaf belediyecilik anlayışından asla sapmayacaklarını söyledi.
Engeller Vatandaşa Zarar Veriyor
Zeyrek, merkezi idarenin bazı projelere izin vermediğini, ancak bu engellemelerin kendilerine değil doğrudan halka zarar verdiğini belirtti. “Bir yurt yapmak istiyoruz ama izin yok. İŞKUR, istihdam ofisimize 4 aydır imza atmıyor. Ama yılmadan çalışıyoruz” dedi.
“Bu Aile Ortamı Bizi Güçlü Kılar”
Konuşmasının sonunda muhtarların ailelerine de hitap eden Zeyrek, “Sizleri ailem olarak görüyorum. Evlatlarımız için birlikte daha güzel bir Manisa kuracağız” ifadelerini kullandı.
Toplantının sonunda, muhtarların talepleri tek tek dinlenerek çözümler için ilgili birimler yönlendirildi.